Design User experience Development Fintech Jak pracujemy? Blog Zatrudnij nas

User experience

Od lat wytyczamy łatwe i przyjemne cyfrowe ścieżki.

Dowiedz się więcej

Projektujemy dla użytkownika oczekującego perfekcyjnego produktu.

Twój produkt jest dla Twojego użytkownika

Podstawowym zadaniem User Experience jest zwiększenie satysfakcji dla końcowego użytkownika. Dzieje się to dzięki połączeniu funkcjonalności z prostotą obsługi i czytelnością. Tworząc produkty interaktywne celujemy w to, by wrażenia z obcowania z nimi były nieporównywalne do produktów konkurencji.

Strona wizualna a sukces rynkowy

Profesjonalny, łatwy do zrozumienia i prosty w użyciu interfejs ma ogromne przełożenie na konwersję, a w rezultacie na sukces biznesowy produktu, zapewniając stałą, lojalną grupę zadowolonych klientów.

Graph illustrating design process

Warto wiedzieć

Wszyscy jesteśmy UX-designerami

Wszyscy naszy projektanci zajmują się zarówno UX jak i projektowaniem graficznym. Nie tworzymy nienaturalnego podziału, gdyż wierzymy, że sfera wizualna jest integralną częścią UX. Pozwala nam to również uniknąć problemów komunikacyjnych wynikających z rozdzielnych kompetencji. Upraszcza to proces projektowy i przynosi o wiele lepsze rezultaty.

Makiety Hi-fi

Testowanie użyteczności wykonujemy m.in. przy użyciu profesjonalnych prototypów funkcjonalnych. Pomagają one przetestować produkt z punktu widzenia użytkownika i szybko zidentyfikować potencjalne problemy i słabe punkty. Nie wierzymy w testowanie na makietach złożonych z szarych prostokątów. Nasze prototypy są wizualnie przyjazne. Dzięki temu użytkownik czuje się jakby obcował z prawdziwym produktem a nie makietą.

Badania i analiza

Badamy i poprawiamy UX na każdym kroku podczas tworzenia nowego projektu. Sprawdzamy zachowanie użytkowników przy użyciu Eye tracking, awareness tracking oraz nagrań. Pozwala to szybko wyłapać miejsca, gdzie użytkownicy się gubią i od razu je poprawić.

Audyty UX

Tworzymy audyty dla istniejących cyfrowych produktów (aplikacji, stron www i portali) szukając problemów oraz sposobów na ich łatwe naprawienie. Efektem końcowym jest raport wraz ze zrzutami ekranu z projektu, pokazujący problemy z flow aplikacji, czytelnością, rozplanowaniem elementów na ekranie i accessibility (WCAG).