Warsztaty z projektowania w Sketchu, podsumowanie

Michał

!!img1

17 Kwietnia 2018 w Gdyńskim Pomorskim Parku Naukowo Technologicznym poprowadziliśmy warsztaty z podstaw projektowania w Sketchu. Po omówieniu interfejsu i konkurencyjnych aplikacji stworzyliśmy wspólnie ekran aplikacji mobilnej (iPhone 8).

Projektowaliśmy jednocześnie UX oraz UI, bez makiet za to z pełną dowolnością w doborze kolorów, typografii oraz treści na projektowanym ekranie. Dzięki temu po zakończonych warsztatach każdy projekt był nieco inny.

!!img2

Z zadowoleniem zaobserwowaliśmy, że metoda "wspólnego projektowania na żywo" sprawdza się wyjątkowo dobrze. Każda z obecnych na kursie osób wykonała projekt poprawnie i zgodnie z założeniami (dokładniejsza analiza kolorystyki i doboru czcionek nie była tematem tych konkretnych warsztatów, więc nie braliśmy jej pod uwagę)

To pierwszy z cyklu warsztatów (o różnych poziomach zaawansowania) które będziemy prowadzić w tym roku.

!!img3

Przeczytaj również

Design + UX

Czy każdy biznes potrzebuje aplikacji mobilnej?

Nie dajmy się zwariować. Prawda jest taka, że większość firm bardziej skorzysta na dobrej stronie internetowej, niż na natywnej aplikacji mobilnej.

Design + UX

Czy skeumorphism wraca do interfejsów stron i aplikacji?

Czy wyszywana skóra i drewniane półki mają jeszcze miejsce na smartfonie w 2017?

Design + UX

Jak budujemy aplikacje mobilne

Nasze podejście do aplikacji mobilnych odbiega zdecydowanie od normy w branży.